sâmbătă, 23 martie 2013

Cu gandul meu...la TINE!


Pleaca acolo unde vrei sa ajungi, fa ceea ce vrei sa faci, fi acolo unde vrei sa fi, traieste, zambeste...cine stie, poate ziua de maine nu va mai fi.In furtuna mea de ganduri te afli TU, persoana care nu-mi da pace de cand te-am cunoscut.Ce sa fac, ce sa zic, oare cum e mai bine ca patura sentimentelor sa ma incalzeasca si sa ma protejeze de intemperiile suferintelor iluzorii? Off...

Stau in fiecare zi, seara, uitandu-ma la stele si incercand sa te caut pe TINE, sa iti revad zambetul si poate sa iti aud bataile inimioarei tale care bateau odata neincetat la auzul glasului meu. Inchid ochii si te vad cu bratele deschise, ochii tai vorbesc cu lacrimi de bucurie...ce fericire nemarginita, cat de imensa e iubirea.

Am fost acolo, am facut ce am vrut, am trait, am zambit...iar ziua de astazi s-a stins! Cine stie, poate maine va urma un alt curs al vietii, doar va fi o alta zi...o astept aici cuminte, in speranta ca te voi regasi in apusul tarziu si plictisit de lumina!

Un comentariu:

  1. tot ce ai scris aici stim cu totii ca are un nume de care candva cu toate ne temeam

    RăspundețiȘtergere