joi, 3 decembrie 2009

Gelozia - teama de a nu-ti pierde iubita/iubitul


Lara Fabian ~ Je t'aime

Multi ne intrebam - "Ce este gelozia?", dar nu toti ne dam un raspuns corect.Indiferent de relatie toti suntem gelosi in felul nostru cu toate ca unii dintre noi nu vrem sa recunoastem, dar de multe ori ne dam singuri seama ca suntem gelosi prin faptul ca ne doare anumite gesturi, sentimente, zambete, imbratisari ale persoanei iubite cu o alta persoana. Suntem gelosi, ca a dat un buna ziua unei fete pe strada, suntem gelosi ca i-a zambit unui baiat intr-un fel mai aparte, suntem gelosi cand suntem singuri si vedem o pereche care se plimba prin parc tinandu-se de mana, suntem gelosi atunci cand iubim si de cele mai multe ori aceasta gelozie nu reprezinta lipsa de incredere in persoana pe care o iubim si o respectam si care este alaturi de noi pe tot parcursul vietii, ea reprezinta frica de a nu pierde aceasta persoana.Prin faptul ca incercam sa le dam un pic de libertate, numai ca sa nu ii tinem cu forta langa noi sa se simta manipulati, ne facem singuri rau, faptul acesta ne doare cu toate ca nu avem nici un motiv, este previziunea ca "daca va avea mai multa libertate ma va parasi", si acest gand nu ne face decat sa marim doza de gelozie, de ce?...pentru ca o iubim atat de mult pe persoana de langa noi incat nu am vrea sa plece niciodata. Pe parcursul vietii noastre facem multe greseli in dragoste, fara sa ne dam seama ranim foarte puternic, iar pentru cel iubit durerea este insuportabila si la un moment dat apare un pic de indiferenta in relatia noastra si numai dupa ce incepe sa ne doara atat de tare ca rana pe care am produs-o ne dam seama ca am comis o mare greseala si incercam sa "reparam" greselile facute, vorbele spuse la nervi, dar de multe ori e prea tarziu...si abia atunci dupa acel tarziu ne dam seama ce greu e fara el sau fara ea si ce mare prostie am facut ca ne-am purtat urat, ca am vorbit la fel de urat, cand din partea persoanei iubite venea caldura si iubire nemarginita.
Avem orgoliu, gelozie...si asta ne face sa fim oameni.
"Iubiti-va sincer si nu raniti in dragoste...eu am ranit si regret"

Cu stima, Cristi!

3 comentarii: