miercuri, 30 decembrie 2009

Imi este dor de tine...

Mi-ar placea sa cunosc pe cineva care sa-mi poata raspunda la orice intrebare. Tu faceai asta odata. Intrebam doar asa, pentru ca imi placea sa te aud raspunzand. Au fost multe intrebari pe care le-am pus stiind raspunsul. Imi placea insa glasul tau si imi placea cum ti se ondulau buzele in jurul cuvintelor. Mi-ar placea sa cunosc pe cineva care sa-mi cante. Odata mi-ai fredonat ceva. Am fredonat si eu apoi zile in sir acele note. In momentele dificile, ele se arcuiau si ma purtau in siguranta spre lumina. Mi-ar placea sa cunosc pe cineva care sa zambeasca sincer. Tu faceai des asta. Au fost multe dimineti si multe seri in care m-am hranit cu zambetul tau. Mi-ar placea sa cunosc pe cineva care sa ma tina de mana atunci cand oftez. Imi aduc aminte ca ai fost langa mine si in asemenea momente. Mi-ar placea sa existe cineva care sa coloreze secundele grabite. Si am vazut, recunosc, curcubeul in ochii tai de multe ori. Mi-ar placea iarna sa fii tu soarele, toamna sa fii ploaia, primavara sa fii verdele. Tii minte cand te-ai imbracat in soare si ai picurat cu verde peste frunzele galbene? Au fost cele mai frumoase anotimpuri. Mi-ar placea sa tac alaturi tine si sa aflu lucruri niciodata auzite, de care niciodata sa nu ma satur. De fapt…am facut si asta impreuna.
Mi-ar fi placut sa existe cineva in care sa gasesc toate aceste randuri…

"Iubiti-va sincer si nu raniti in dragoste"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu