miercuri, 21 decembrie 2011

Bradutul nostru de Craciun!


In curand va veni Craciunul si ne-am pregatit si noi ca si voi, dragii mei, asa cum se cuvine cu un bradut, simbolizand sarbatorile sfinte de iarna prin care trecem efemer an de an.
Mereu v-am spus ca eu am ranit in dragoste si cum si cat am regretat, iar acum va arat in aceasta postare alaturi de bradutul nostru o fata pe care nu ati mai vazut-o pana acum - Alina (alias Cashmere) - este persoana la care tin enorm de mult, fata de care am gresit eu in dragoste si am fost iertat mereu, iar asta m-a facut sa incerc sa repar fiecare clipa din trecutul meu.
Am inceput simbolic cu bradutul de Craciun, impodobindu-l impreuna asa cum trebuie intr-un cuplu fericit.
Am sa va promit ca voi continua sa repar greselile facute pe tot parcursul vietii mele. De ce? Pentru ca vreau sa fiu fericit.

Sper sa va placa bradutul nostru!
Cu drag de sarbatori,
Al vostru Cristi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu