sâmbătă, 3 decembrie 2011

...vine Mos Nicolae!


Mai sunt abia 3 zile pana la aparitia Mosului Nicolae (si implicit ziua mea, ma numesc si Nicolae :D ) care aduce bucurie si fericire in sufletele celor dragi...insa, eu am primit deja cadoul mosului: o alta palma a suferintei.

Ati auzit vreodata de cei doi iubiti de la distanta? Stiti ce s-a intamplat cu iubirea lor? Daca nu luati un loc in fata calculatorului si va spun eu imediat.

Legenda spune ca au fost candva doi iubiti care nu ii puteau desparti nimeni niciodata. Intr-o zi, baiatul a trebuit sa plece in strainatate pentru a intari viitorul lor, pentru a-si construi o casuta numai a lor in care isi pot cuibari mangaierile sufletelor prin priviri calde si afectuoase. Baiatul i-a promis fetei ca ii va trimite cate o vedere in fiecare zi cat sta departe de ea, ca semn ca iubirea lui pentru ea nu a luat si nu va lua sfarsit niciodata.

Au trecut 2 ani de zile de atunci, postasul venea in fiecare zi si ii aducea vederile fetei asa cum ii promisese iubitul sau. Dupa tot acest timp, baiatul a venit pregatit sa reia relatia cu singura fata din viata lui, insa, ajuns la poarta ei, baiatul a fost rapus de durere. Scumpa lui iubita era casatorita cu postasul.Practic l-a trimis cu voia lui in mainile iubitei sale. Vazand ca necazurile il urmareau, fericit nu mai era, inima i se uscase de durere a hotarat sa isi puna capat zilelor, dar nu inainte de a spune: "Iarta-ma iubita mea ca nu am fost langa tine, sper sa imi dai sansa in alta viata sa imi repar gresala!"

Trist, nu?
Dar tu, ai plecat vreodata de langa iubita ta? Daca nu, vei dori sa pleci vreodata?

Astazi cand va scriu aceste randuri sunt plecat la 4000km departare de persoana iubita pentru acelasi motiv ca si personajul nostru din legenda, insa simt si stiu ca am facut o gresala.

Astazi, mai mult ca niciodata imi crapa inima de durere, ma rog la Dumnezeu totusi sa nu fie atat de crunt cu mine si sa ma ierte pentru pacatele care le-am facut in trecut.Cu toate ca fiecare clipa este o plata a pacatelor mele si credeti-ma ca ustura enorm.

E usor sa inseli, dar cand vine vorba sa platesti pentru ce ai facut, credeti-ma ca durerea e insuportabila.
Stiu ca tentatia e mare, dar cand iubiti pe cineva, iubiti sincer si nu raniti in dragoste...eu am ranit si acum platesc!!!

Cu bine dragii mei,
Sper ca mosul sa va aduca multe daruri frumoase si sa va bucurati de ele impreuna cu persoana iubita.

4 comentarii:

  1. Te iubesc.
    De iertat esti iertat demult...
    Te iubesc si nimic nu ma poate opri sa simt asta nici macar tu oricat te-ai stradui. Ti-am vazut sufletul dinainte de a fi impreuna, erai atunci un copil, trist si ratacit, si te-am iubit de atunci.
    Am crezut in tine si mereu voi crede, asa cum cred cu tarie ca eu asa cum am fost si sunt acum pot schimba destine.
    Tu vrei sa ramai stiut prin poeziile tale, iti lasi sufletul aici prin poezii si legende, eu aleg sa tac si-mi las ochii sa vorbeasca. Nu vreau sa fiu stiuta de oameni ca nu-mi place sa fiu "afisata", dar oricine va veni la mine am bratele deschise spre ajutor.
    Desi imi place sa rad in hohote si sa sar in pat, nu-mi place ca oamenii sa ma stie asa cum sunt, de-aia nici nu-mi place sa invadez sufletele lor fara acordul lor.
    Frumusetea mea si a ta este ca desi suntem diferiti, suntem si foarte asemenatori, si tanjim unul dupa altul pentru ca numai impreuna amandoi suntem completi. Cel putin asa cred si simt eu.
    Oricum ar fi si ai fi TE IUBESC, te-am iubit si te voi iubi.

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, in sfarsit o iubire impartasita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar aceasta iubire a luat sfarsit....am lupatat sa fim amandoi, dar rautatea a fost mai puternica decat noi, sau noi nu am fost destul de puternici si ne-am lasat invinsi de cei din jurul nostru, de rautatea lor.....acum suntem ca carari diferite si sunt sigura ca durerea si suferinta este la fel de mare la amandoi

      Ștergere
  3. Si mie imi pare rau ca s-a ajuns aici. Am avut cei mai frumosi ani din viata mea, am calarotit cu tine aproape peste tot in tara asta. Iti mai aduci aminte restaurant Cambera din Severin si de vinul acela rosu?...si mai ales de noaptea aceea? Dar de Safrane-ul nostru care ne ducea spre Husi? de clipele petrecute la Cascada Valul Miresei sau la Pensiunea Ana cand vorbeam eu cu acei nemti si tu cu seful ne urmareati?, de Baile Felix, de Certeze, de somnul care ne apuca pe la Rupea in drum spre Cluj si dormeam in Peugeot? De mare guritza, de Costinesti-ul din 2009 cand am plecat fara sa spunem nimanui si eram doar noi doi si tu te-ai prajit bine la soare....erai asa in sos natural :D :X...de vacanta in Spania cand te-am primit cu acel pat cu inimioara si acel TE IUBESC? iti mai amintesti cand iti spuneam ca nu vreau sa gatesti nimic si ca vei fi cea mai rasfatata din lume in acea perioada si cum iti aduceam pe tavita la pat sa mananci bunataturi gatite de mine? plimbarile in aer liber, in parcuri, pozele de la parcul cu ratele, cu muntele de apa, de trenuletul acela cu care ai facut poza in acea zi de sarbatoare si de acele floricele super bune care ni le-a dat spaniolul acela? de clipele petrecute noaptea inainte de dormit la cate un film bun.Toate aceste clipe frumoase impreuna cu alte sute si mii au ramas si au gravat sufletul meu cu cea mai frumoasa perioada din viata mea. Nimic din ce am trait alaturi de tine nu e usor de uitat si iti promit ca si la 80 de ani de ma vei intreba ceva iti voi raspunde cu exactitate. Cu siguranta au fost si momente nefericite in viata noastra, dar mai multe au fost frumoase. Totul a fost superb si nu regret nimic din ce am trait.

    RăspundețiȘtergere