marți, 23 aprilie 2013

Mesagerul iubirii...


Cerul albastru cu norii sai albi purtati usor de vantul bland, vant ce poarta razele soarelui pe pamantul cald in plina zi, zi plina de sperante si de pofta de viata, viata fara de griji, necazuri si nevoi...toti tanjim dupa asemenea dorinte. In dorinta noastra arzatoare de a zbura cat mai departe cu putinta de tot ce-i rau si ne afecteaza, gasim totusi putina retinere de plaiurile unde am crescut si parca o radacina bine infipta nu ne lasa sa plecam. Eu unul am rupt si ultimul fir de radacina, sunt in acest balon al vietii si purtat de vant de colo-colo incerc sa imi gasesc locul. Poate ca mi l-am gasit deja, insa gandul meu e mereu departe, undeva unde e frumos si placut, unde sunt flori multicolore si o padure mica dar linistitoare, undeva unde as vrea sa fiu...sa stau, sa am ceva al meu si al tau! Si purtat de vant asa port cu mine o iubire, iubirea ta...sunt mesagerul mut al dragostei. Voi gasi pamantul pe care sa imi cladesc aceasta iubire si alaturi amandoi vom fi fericiti...PROMIT! Iubiti-va sincer si nu raniti in dragoste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu