joi, 18 aprilie 2013

Parfumul tau...


Azi am simtit parfumul tau. In multimea de oameni te-am simtit, acelasi fior puternic de iubire, acelasi sentiment de dragoste eterna...ce pacat ca nu erai tu persoana care a trecut pe langa mine. Te-as fi prins de mana sa te imbratisez la infinit, sa-ti simt inimioara cum bate neincetat, sa-ti simt rasuflarea pe gatul meu si emotia revederii.Am intors privirea sperand ca pot face aceste lucruri, dar persoana respectiva nu semana cu tine deloc si-atunci am ramas dezamagit ca distanta isi face in continuare regulile-i dureroase. Ma gandesc mereu ca pe aceasta carare spre geriatrie sa te mai pot vedea, imbratisa si saruta inca o data. Plec mai departe pe drumul meu cu chipul usor inlacrimat de acest deja-vu, sperand ca data viitoare sa nu mai fie asa insensibil.

Un comentariu:

  1. ”Unde încep eu se termina infinitul”. Tu nu ai înteles. M-ai întrebat cum as vrea sa ma iubesti, iar apoi ti-ai dorit sa nu fi cunoscut raspunsul. Tu nu stii sa fii cum vreau eu. Tu îmi cânti cuvinte frumoase si-mi zugravesti viitorul în culori calde, iar eu vreau doar sa fii aici. Copilului din tine îi stralucesc ochii când vorbeste despre iubire, iar eu vreau doar sa-mi dai tacerea. Vreau sa stau cu capul pe pieptul tau si sa se prelinga vara pe lânga noi si degetele tale pe coapsele mele, eu sa miros a iarba si tu sa ai gust de cirese. Dar tu nu poti sa fii cum vreau eu! Tu vrei sa-ti întinzi aripile si sa zbori, eu vreau sa-ti întinzi bratele si sa ma chemi sa vin “acasa”. Tu vrei sa zbori, nu-i asa? Si am sa-ti fac cu mâna când o sa parasesti pamântul pentru infinit si o sa te las sa pleci din vanitate, doar ca sa vezi ce înseamna sa fii fara mine. Si stiu c-o sa te-ntorci, dar daca vii, vreau sa vii gol, sa te dezbraci de mângâierile care s-au îndragostit de pielea ta si sa uiti oricare alta privire ce a vazut viitorul în ochii tai, vreau sa speli orice amprenta care sa-mi spuna ca ar mai fi existat cineva înaintea mea. Asa egoista sunt, refuz chiar si ideea ca ai putut iubi vreodata pe altcineva, eu cer totul de la tine si totul sa fie pentru mine. Nu vezi ca eu scriu despre tine, iar tie-ti place sa-mi citesti poezii? Am început un caiet nou de când te-am cunoscut, dar tu înca îti porti biblioteca în spate. Ai scris metafore despre ochii altora si acum vii sa mi le reciti mie. Eu nu vreau sa-ti aflu trecutul, dar tu nu întelegi ca sunt femeie si n-am cum sa-ti iubesc amintirile. Vreau sa uiti tot ce-ai învatat pâna la mine. Hai, coboara pe pamânt! Ti-am zis ca eu încep unde se termina infinitul… TREBUIA sa întelegi ca în iubire infinitul începe cu mine.

    RăspundețiȘtergere