vineri, 20 mai 2011

Am sa te-astept...

CLAYDERMAN-Love story




Am sa te-astept venind
Din lunga ta calatorie
Intr-un decor necunoscut privind
Spre zarea-n flacari vie.

Am sa te-astept si zi si noapte
In scaunul cel vechi, rapus de vant
Si am sa-ti spun in fiecare noapte soapte,
Rostindu-ti doar acelasi legamant.

Am sa te-astept sub clar de luna
Daca vei hotari sa te intorci
Si poate vei dori sa ai o viata buna
Sa-mi poti zambi, sa-mi spui ca nu mai pleci.

Am sa te-astept in pragul casei noastre,
Cu dorul meu nemarginit,
Sa fiu de-al sufletului tau, eu mai aproape,
Caci altfel eu ma simt ca rastignit.

Am sa te-astept cu vorbe dulci suave,
Sa fi iar crinul meu imperial,
Sa fi iar raza mea de soare,
Caci viata fara tine-mi e-n zadar.

Am sa te-astept si azi si maine...
Si totusi daca nu ai sa mai vii,
Voi astepta eu si-alte clipe,
Caci multe zile vor mai fi.

Am sa te-astept cu lacrimi cristaline lacrimand,
Ce-mi vor brazda obrazul fin,
Cu bratele deschise suspinand,
Zambind suav in ele-am sa te tin.

Am sa te-astept de-acum neincetat,
Mireasma bradului imi vantura mormantul,
Pentru ca eu acuma am uitat,
Sa mai respir, caci am plecat cu gandul.

Dar iata-te-ai venit intr-un tarziu final,
Te vad acum din cer si-s fericit! Hmm!ce moment banal!
Cu lacrima durerii-mi uzi mormantul,
Si-asezi frumos pe piatra sepulcrala crinul.



Autor: Constantin Cristian
Data creatiei: Vineri 20 Mai 2011 Orele: 1:00 - 5:00 AM

12 comentarii:

  1. Sper ca ne vom revedea intr-o zi, iar atunci va rasari din nou soarele in inimile noastre.Te iubesc

    RăspundețiȘtergere
  2. si chiar am sa vin u doar sa ast t iub s..i

    RăspundețiȘtergere
  3. pfff...anonimo..care esti? macar da-mi un indiciu ceva...

    RăspundețiȘtergere
  4. da-le-n colo de anonime...poezia asta-i ptr cumnatica mea asa ca nu va faceti iluzii mocofanelor....

    RăspundețiȘtergere
  5. fff frumos ma facut sa plang sa sty ca as vrea saty cer iertare si sa contynuam cea fost intre noi pentru ca eu sincer te iubesc si nu suport sa stau fara tyne si fara sa vorbesc cu tine daca ai vrea sa mai vb sau ceva de genu dami un semn eu te astept mereu

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunetul fermoarului ii zgaria amintirile...dar mana nu se putea opri.A asezat pe fundul valizei prima noapte de dragoste,cand ea s-a pierdut in el pe ritm de stele cazatoare.Cu mana stanga a pus,peste curata nebunie, conversatiile nesfarsite,in care ii adormea pe piept si i se trezea in vise.A luat de pe covor cutia cu dorinte neimplinite,a carei cheie el a pierdut-o in gelozii absurde...se va gasi un altul care sa poata s-o deschida...si-a ascuns-o in buzunarul lateral.In mana dreapta tinea toate clipele pe care el nu i le-a daruit-abia acum a realizat cat sunt de multe-si le-a trantit peste trecut.A picurat lacrimi peste bagajele din suflet si a incuiat valiza cu un ultim oftat.A aruncat in mare tot ce a fost frumos si a izbit de stanci "Te iubesc-uri"false...ce nici macar nu au facut ecou.Lui i-a lasat doar dor si tardiv regret...intr-o scrisoare pe care a semnat:"Si totusi... DRAGOSTEA EXISTA!" STII CINE-I DL PROFESOR :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Se pare ca sunt mai multe anonime din cate mi-am dat seama...hmmm :-? care sunteti mai fetelor pe aici ca ajung iar in spital cu inima

    RăspundețiȘtergere
  8. CASHMERE...GEORGIANA...IULIA

    RăspundețiȘtergere
  9. eeheei Cristian daca ti-au placut fetele....acum traiesti intr-o dilema....ANONIMA- care dintre ele o fi?????....raspunsul la aceasta intrebare numai tu il poti stii, doar tu stii pe care ai ranit-o cel mai mult si care este personajul din aceste povesti pe care le postezi....esti o persoana inteligenta asa ca ar trebui sa ai si raspunsul fara a gandi prea mult....am sa raman si eu tot ANONIM PENTRU TINE

    RăspundețiȘtergere
  10. Moartea sufletului meu

    Mormant imi fac din lacrimi sangerande
    Si ma ingrop adanc sub greutatea lor
    Nu mi s-au dat nici nopti, nici zile blande
    Mi s.au dat zile sumbre, negre si de dor.

    Si ma zidesc regrete si pareri amare
    Ca intr-un zid obscur, capcana mortuara
    Ma strang durerile si lipsa ta ma doare
    Dureri si chinuri nu vor ca sa dispara.

    Imi plange inima cu lacrimi sanguine
    E smulsa si ranita si zace-n agonie
    Te cheama si te vrea nebuna, doar pe tine
    Caci a trait candva in sfanta armonie.

    Te rog, hai spune-mi tu macar o soapta
    Mi-s noptile prea grele si prea reci
    In a mea rece temnita cobor inca o treapta
    Si simt ca-ntemnitat voi fi pe veci...

    Si casa mea, de-acum va fi mormantul
    Caci ma ingrop adanc in recele cavou
    Si plin de dor voi astepta momentul
    Cand vei veni, sa ma invii din nou...

    De: Hodoro V.

    RăspundețiȘtergere