miercuri, 25 mai 2011

Mesaje de dragoste...



O inima neiubita e o inima zdrobita in bucatele mici din care curg cele mai cristaline lacrimi de durere ce picura pe pamantul incins si ard imediat de dorul tau. Asa ca ai grija sa nu-mi zdrobesti inima.




Demult noi am facut un legamant - ca inima mea si cu inima ta se vor iubi pe vecie!Acum DA! Iti voi da drumul sa pleci de langa mine, dar nu ii voi da drumul si inimii tale, pentru ca daca si ea pleaca...atunci inima mea va inceta sa bata, iar eu vreau sa traiesc etern.




Tanjesc dupa inima ta, chiar daca e mult prea tarziu. Greselile mele mi-au frant inima, dar stiu ca a ta iubeste fara limite. Te rog ajuta-ma sa-mi recladesc camarutele inimii mele ca sa poata iubi din nou.




Cand sunt pierdut/a, ma regasesc in invataturile tale, cand sunt speriat/a ma salveaza glasul tau, cand am cosmaruri tu apari si imi arati visul...acum mi-e frig, dar ma-ncalzeste inima ta.




Inima mea a fost pana acum spulberata de durere, vant si ploi a indurat, dar ranile persista...si dor enorm. Acum ca te-am intalnit imi pun cu toata increderea inima in palma ta sa mi-o vindeci.




De ce a fost sa fie asa? Eu te-am iubit, tu m-ai tradat! Acum nu imi ramane decat sa plec iar tu sa plangi de dorul meu pana lacrimile regretului iti vor stinge orice suflare.




Era o vreme cand plangeam de fericire ca sunt alaturi de tine, iar acum ca ai plecat vars lacrimi de sange ce pleaca din inima zdrobita de dorul tau.




Te iubesc atat de mult incat iti dau cheia inimii mele, dar te rog sa incui dupa ce pleci...nu vreau sa mai aiba acces la ea nimeni in afara de tine.




In clipa cand mi-ai spus -"Adio!" ... inima mea a incetat sa mai bata. Acum plange Cerul pentru ce s-a intamplat. Voi pleca pentru totdeauna, dar iti voi lasa inima mea in locul unde m-ai parasit pentru ultima oara.

5 comentarii:

  1. Atunci cand eram in liceu sau facultate exista acea fata pe care toti o placeau, dar nimeni nu indraznea sa se aproprie de ea. Daca pentru unii a cuceri o fata este o "misiune imposibila", pentru altii totul pare foarte natural si usor. Cautam persoane versate care sa ne zica secretele cuceririi unei fete. Te invit sa accepti provocarea si sa participi la concursul de pe pagina urmatoare:
    http://roxandrei.ro/concursuri-active/se-cauta-doctor-in-amor/

    RăspundețiȘtergere
  2. nu lasati iubirea sa dispara o sa muriti odata cu ea

    RăspundețiȘtergere
  3. După ce am văzut o postare pe internet a lui Jenna din SUA care spunea cum a fost ajutată de Dr. DAWN, am decis să-l contactez pentru ajutor pentru că nu aveam de ales, tot ce îmi doream era să-mi recuperez iubitul și fericirea. Spre cea mai mare surpriză a mea iubitul meu a venit acasă în genunchi că ar trebui să găsesc un loc în inima mea să-l iert, am fost cu adevărat uimit și șocat când iubitul meu a îngenuncheat cerșind iertare și să-l accept înapoi. Sunt foarte lipsit de expresii și nu știu cât de mult să vă transmit aprecierea mea Dr. DAWN. Ești un Dumnezeu trimis să restaureze o relație ruptă, iar acum sunt o femeie veselă. datele lui de contact sunt Whatsapp +2349046229159 dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere