luni, 10 octombrie 2011

Iti cer iertare...

Stii iubire...atunci cand iti gresesc nu vad, pentru ca gresesc, dar dupa un timp incep sa vad mult mai clar ce am facut si cum ti-am gresit. Astazi am sa iti cer iertare in modul in care stiu eu:
- iti cer iertare pentru ca nu ti-am ascultat...rugamintile tale;
- iti cer iertare pentru lacrimile care vorbesc de mine;
- iti cer iertare pentru noptile tale singure;
- iti cer iertare pentru clipele de singuratate care ti le-am provocat;
- iti cer iertare pentru ranile aduse sufletului tau;
- iti cer iertare pentru ca sufar in tacere pentru tine;
- iti cer iertare stiind ca n-o sa-mi aprobi;
- iti cer iertare in singurul mod care stiu;
- dar te rog da-mi inapoi viata

Strange iluziile care intr-o zi mi-au smuls inima ta si acum dupa ce ai strans totul si ti-am cerut iertare...da-mi inapoi viata. Eu nu te voi mai iubi din nou in ascuns, nu voi incerca sa-mi transform viitorul intr-un cub de gheata, nu voi mai trai intre atatea minciuni, voi incerca sa te conving ca mereu te voi iubi, si eu acum..iti cer iertare chiar daca stiu ca n-ai sa-mi aprobi.

Am sa iti ofer toate momentele si toate clipele de care vei avea nevoie pentru a-ti recupera increderea si chiar daca va dura o viata, o voi face neincetat pentru ca stiu ca meriti.

Ascunde intr-un sertar de-al tau toate ranile amare ale dragostei mele si incearca sa pastrezi de acum inainte toate semnele de iubire pe care ti le trimit...vei avea fluturasi care iti vor taia calea si iti vor aduce zambetul pe buze...vor fi din partea mea de la departare...va ninge peste parul tau acoperindu-ti capul cu o coroana de iubire...fiecare fulg de nea va fi un sarut din partea mea, voi proteja asupra ta prin saruturile mele...oricat de greu iti va fi tie sa ma astepti, atat de greu imi va fi mie sa te recuceresc, dar nu voi inceta sa o fac, chiar daca va fi sa te recuceresc si la 80 de ani...ma voi bucura de ultimele clipe ramase din viata mea...ca sa te simt din nou.

Iti cer iertare in singurul mod in care stiu...

5 comentarii:

  1. Se amestca intr-un vas mediu 2inimi si 3cescute de nisip ud.Apoi se presara praf de mister si se lasa sa creasca.Intr-un alt vas se amesteca o nebunie de valuri si o ploaie de saruturi pana se formeaza un aluat de imbrarisari.Se adauga pasiune cu esenta de scortisoara si praf de stele pierdute in noapte.Se completraza cu amestecul din vasul mediu si se presara iubire proaspata.In tava aleasa cu grija de dinainte se amesteca sufletul meu cu al tau pana devine o crema foarte dulce...se mai adauga un pahar de nopti speciale daca nu devine compozitia destul de cremoasa.Se aranjeaza visele nespuse pe marginea tavii si se adauga amestecul din vas pana cand acestea vor fi acoperite complet.Se pune in cuptorul incins timp de...preferabil cat mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim...nu mai face prajituri din astea ca ne creste glicemia... :D:D multumesc frumos pentur commenturi..sunt super...dar as vrea sa stiu cine se ascunde in spatele acestui nume

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu ca intr-o viata anterioara am iubit mult,prea mult si prea fara masura,pe nesaturate si cu un nesat nesfarsit.Dorinta de a iubi si acum nu se stinge.Si am trecut-o prin multe dezamagiri,am incercat sa o gust de pe buzele multor barbati si am vrut sa o iau cu toata pofta din cele mai patimase imbratisari.Dar nu am gasit-o nici in cele mai lungi.Sa stii ca poti sa iubesti mult,mai mult decat o faci acum,sa o simti in fiecare daruire si strangere de mana,in fiecare cautare,in fiecare cuvant frumos pe care-l furi din buzele si dorintele vreunei persoane ,dar sa nu gasesti omul ce ar putea sa faca fata unei astfel de iubiri...VOI RAMANE DOAR O ANONIMA PENTRU TINE DL PROFESOR

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu cine este domnisoara anonima, dar ii multumesc ca imi promoveaza textele, desi nu le indica sursa.

    http://mar1na.blogspot.com/2009/12/reteta-zilei.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se spune ca niciodata nu-i prea tarziu....se pare ca am aflat cui apartineau acele texte minunate...dar draga mea sincer iti spun ca si eu am primit foarte multe de la un oarecare.... imi cer scuze si tot odata iti multumesc ca te-am cunoscut.

      Ștergere