sâmbătă, 15 octombrie 2011

...si viata mea va fi a ta!


Lacrimi cristaline curg de fiecare data cand o rana se deschide in sufletul nostru. Pareri de rau apar dupa prea mult timp atunci cand deja este prea tarziu.Facem greseli fara sa ne dam seama de gravitatea lor si doar dupa ce vedem ca am gresit ne gandim ca ar fi trebuit sa nu spunem acele cuvinte urate, sa nu injuram, sa nu alungam persoana din viata noastra care ne-a adus atata bucurie ani si ani de zile. Este imposibil sa ne stapanim instinctele pentru ca ele fac parte din viata noastra si mereu vor exista acolo sa ia locul deciziilor rationale.

Eu, am facut multe greseli in viata mea si am tot continuat sa le fac de fiecare data, constient sau inconstient si mereu m-au durut deciziile pe care le-am luat. Astazi mi-am dat seama ca a trecut destul timp gresind si e cazul ca sa iau deciziile rationale si corecte, iar astazi iti spun ca ... viata mea va fi a ta!

Iubiti-va sincer si nu raniti in dragoste!
Cu drag,
Cristi

5 comentarii:

  1. Dimineata m-am trezit speriata de soare.Am crezut ca m-am blocat in vis. Scortisoara din cafea avea gust de zbor de inger si mirosea a aripi mangaiate de fluture.In jurul meu pluteau aburi de speranta,iar fumul de tigara se transformase in dor.In baia mea curgea dorinta si m-am spalat cu pasiuni ascunse. Parfumul meu lasa in urma note de iubire, iar pasii mei plutesc deasupra ierbii umede .Sunt fericita, iubita si iubesc. Ceea ce iti doresc si tie !

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare cine sa fii tu mai draga "Anonim"? :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. ....dar Ea exista. Se lasa cautata dar nu si gasita. Totul s-ar termina prea banal. Totul s-ar termina si ar începe din nou. Ea ar urî asta pentru ca Ea uraste rutina. De aceea cautarea ei nu se termina niciodata, e infinita. Ea e ce vrei tu sa fie. Poate fi modelata dar nu schimbata. Pentru ca, în final, Ea ramâne Ea. Doar oamenii se schimba.
    ANONIMA TA

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmm... interesant mai "anonima mea"...ma faci sa ma indragostesc de tine numai prin cuvintele care le scrii...ai grija ca iubirea e ca un virus - odata intrata in corpul tau greu mai poti scapa de ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. ....se pare ca este inevitabila aceasta iubire...sa te indragostesti de mine cu ajutorul unor cuvinte tastate...greu de imaginat

    RăspundețiȘtergere